I.Boice | Iranian Boice Community


2015.04.20

JYHeffect:  It’s been a long time

زمان زیادی گذشته!!!!

 

 

2015.04.20

JYHeffect: I feel good

احساس خوبی دارم!!!

 


نظرات شما عزیزان:

سارا
ساعت21:05---6 ارديبهشت 1394
صورتش ازون حس و حال شيطون و پرخورش داره خارج ميشه!!زيادي داره اقايي ميكنه!!شيطنتاش كمتر شده!!من ميدونم ديگه...همش از سر اين سونگ يئونه ها!!اين دختره بهش گفته اگه منو ميخواي بايد اينطوري باشي!هيون ماهم ساده گفته چشم!!(من در نقش خواهر شوهر و مادر شوهر!)
پاسخ: نه دختر خوبیه ^^ بهش نمیاد اذیت کنه هیون رو!


سارا
ساعت16:58---3 ارديبهشت 1394
اوكي بابا فهميديم...

الان ميخواستي بگي ماهم عضله داريم؟!

نميگفتي هم ميدونستم...جون تو راس ميگم!

نه ولي جدي حس ميكنم يا من دارم پير ميشم يا اينا ديگه زيادي دارن رشد ميكنن...حالا با يونگ كاري ندارم معلوم نيس چن سالشه ولي هيون خيلي خيلي زيادي داره بزرگ ميشه!
پاسخ: منظورت چیه هیون بزرگ شده؟


کیارا
ساعت22:48---2 ارديبهشت 1394
میگما این پسر که تا دیروز لاغر بود که بدون بازو و این حرفااااا چی شد یهووووووویی؟ من به یونگ مشکوکم
پاسخ: نه شک نکن!!! یکمم سایه افتاده به عکسه جو داده :)))))))))


Nikoo
ساعت17:09---2 ارديبهشت 1394
چه ورزش كار
باباعضله
پاسخ: بابا آرنولد شوارتزنگر :))) خخخخ فکرکن یونگ اون شکلی بود!!!


Ida Lee
ساعت4:45---2 ارديبهشت 1394
بازم از عضله هاش عکس گرفته
پاسخ: خوبه که! خوب نیس؟


zeynab
ساعت22:10---1 ارديبهشت 1394

به اقای ورزش کار...

ماشالا عضله خدا زیادش کنه


پاسخ: ایشالله D:


دارتانیان
ساعت9:24---1 ارديبهشت 1394

یه نفر فی سبیل الله شناسنامه اینو بدزده ببینیم چند سالشه؟ توی این عکس آخری 13 سال آخرشه !
پاسخ: خودشون میفرمایند 27


من میگم 24
شما میگی 13
میانگین میشه 21 :)))) خیرشو ببینی!


farnaz
ساعت23:30---31 فروردين 1394
خوبه خودش فهمید! یونگ جان بابا لانگ تایم نو سی )
پاسخ:یه روز نیس انگار یه هفته نبوده!!!


m@hsa
ساعت23:19---31 فروردين 1394
به به......پسرمون چه عضله هایی ساخته ...... برعکس بعضی ها که هی میرن لاک میزنن و موهاشون بنفش و صورتی میکنن
پاسخ: برگشته رو فرم قدیمش!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: دو شنبه 31 فروردين 1394برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com